vineri, 28 noiembrie 2014

Google schimbă procedura pentru actualizarea Android, cu efecte neplăcute asupra dispozitivelor root-ate

Începând cu versiunea Android Lollipop, Google va renunţa la vechiul sistem pentru aplicarea pachetelor de actualizare OTA, bazat pe modificarea individuală a fişierelor de pe partiţia de sistem a dispozitivelor. În schimb, pentru a scurta timpul de aşteptare la aplicarea actualizărilor, partiţia de date va fi tratată ca un bloc continuu de date. Drept consecinţă, orice modificări aduse partiţiei de sistem prin aplicarea procedeului Android Root va duce la eşuarea procesului de actualizare, blocând accesul dispozitivelor la patch-uri şi versiuni noi de Android.

Mai precis, în loc de verificarea semnăturii digitale pentru fiecare fişier de pe partiţia de sistem urmată de aplicarea patch-urilor necesare, noul sistem pentru aplicarea actualizărilor OTA tratează partiţia de sistem ca pe un imens bloc de date, eşuând dacă nepotrivirea semnăturii digitale semnalează modificări faţă de versiunea oficială agreată de Google.
Deşi măsura nu împiedică root-area dispozitivelor care au fost deja actualizate, utilizatorii care preferă acest procedeu ar putea fi nevoiţi să le readucă la starea iniţială înainte de a putea aplica din noi actualizări OTA. Procedura presupune aplicarea unei imagini de sistem conţinând o versiune Android oficială nemodificată, consecinţa deloc plăcută fiind resetarea dispozitivului la setările de fabrică şi pierderea datelor stocate în memoria internă.

Motivul acestor modificări pare să aibă de-a face cu introducerea sistemului Verified Boot, implementat dar lăsat inactiv încă de la versiunea Android KitKat. Chiar dacă Google încă nu a activat noul sistem OTA pe nici un dispozitiv Nexus indiciile descoperite în codul sursă pentru Android Lollipop sugerează că modificarea ar putea fi aplicată în viitorul apropriat.

Sursa : www.go4it.ro/

Ubisoft da vina pe AMD pentru problemele din Assassin’s Creed Unity!


Trailer-ul AC Unity

Assassins Creed Unity a avut o lansare nu tocmai reusita: jocul a fost plin de bug-uri, texturi incomplete, fps-uri scazute si diverse glitch-uri. Pentru toate acest probleme… PR-ul de la Ubisoft a dat vina pe AMD!

Credem AMD nu sunt vinovati cu nimic, si ca vina aparitne portarii si optimizarii foarte proaste a jocului, dar iata ce a declarat PR-ul Ubisoft:
” Suntem constienti de problemele de performanta pe PC ale jocului Assassin’s Creed Unity, care apar in configuratiile care au placi video si procesoare AMD. Aceste probleme nu ar trebui sa afecteze majoritatea jucatorilor, dar va asiguram ca AMD si Ubisoft or sa isi continue munca impreuna pentru a rezolva aceste probleme 
Iata si un raspus real la aceasta problema:
” Jocul in acest moment face 50000 draw calls in API-ul  DirectX11. Problema este cauzata de DX11, care poate sustine maxim ~10000 draw calls. Ce se intampla se datoreaza unui bottleneck, si de aici rezulta randari incorecte, texturi aruncate peste tot, si glitch-uri. Pe de alta parte consolele au acces direct la hardware si bottleneck-ul este aproape inexistent. Pe scurt, jocul a fost portat foarte prost pe PC!
Aceste probleme puteau fi rezolvate daca se folosea API-ul Manlte facut de catre AMD, si care este liber pentru folosinta de catre Intel sau nVidia. Deh…

Sursa : zonait.tv/