Noah Kagan a fost angajat manager de proiect la Facebook in 2005, la scurt timp dupa ce Mark Zuckerberg a pus bazele acestei afaceri.
Un an mai tarziu, el a fost concediat, chiar in perioada in care compania s-a dezvoltat suprinzator.
Acum Kagan, care lucreaza de doi ani la AppSumo, spune ca este suficient de matur si are destula experienta ca sa intelegea de ca a fost concediat. Tot el scrie in blogul sau ca a avut nevoie de un an de zile sa scape de depresie.
Cu numai 2 luni inainte de a fi concediat, Noah fusese promovat. Acum intelege insa ca a fost singurul vinovat pentru decizia aceea.
“Eram foarte egoist. Doream sa atrag atentia, organizam diferite evenimente la birou, scriam pe blog facand mereu referire la brandul Facebook. Am vrut sa devin celebru”,marturiseste el.
“Nu prea ma pricepeam la planificare. Nu aduceam valoare companiei si nu am putut sa evoluez odata cu ea. Adica, atunci cand am fost angajat, eram potrivit cu acel post, reprezentam firma, dar ulterior, cand Facebook a evoluat mult, eu am ramas in urma”.
O alta problema era echipa, care crescuse de la 30 de oameni la 150 si Noah nu mai putea colabora la fel de bine cu colegii lui.
In final, el a inteles ca nimeni nu este de neinlocuit intr-o companie, iar experienta de care a avut parte acolo este mult mai importanta decat pierderea financiara suferita.
“Am devenit un adevarat profesionist datorita Facebook. N-am mai lucrat niciodata cu persoane atat de inteligente. Apreciez unde sunt acum si tot ce am invatat din faptul ca Nu mai sunt acolo”.