luni, 15 octombrie 2012

Butonul pe care Facebook nu te lasa sa il vezi. Ce iti ascunde reteaua de socializare

Butonul pe care Facebook nu te lasa sa il vezi. Ce iti ascunde reteaua de socializare

Dezvoltarea butonului "Want" nu este, se pare, singura pe care Facebook o are in plan in acest moment.

Laura Stampler de la Business Insider a incercat sa testeze acest buton si a avut parte de o surpriza, nu a reusit sa dea de el.

"Desi Facebook a recunoscut deschis ca testeaza butonul 'Want', eu nu am putut sa-l gasesc. Cum butonul este testat prin intermediul a 7 retaileri, am intrat pe pagina Victoria's Secret, unde am gasit in schimb butonul "Collect". Dar eu nu voiam asta, eu cautam "Want". Confuza, am intrat pe ceilalti 6 retaileri, Poterry Barn, Fab.com, Michael Kors samd., dar si acolo tot collect puteam sa dau."

"Am contactat purtatorul de cuvant de la Facebook, pentru a afla mai multe raspunsuri. Aceasta mi-a spus ca eu ma aflu in grupul "Collect.""

Pe langa butoanele Want si Collect, Facebook mai pregateste o surpriza. Inca un buton LIKE, de data asta pentru produse.

"Testam sa vedem care va functiona mai bine"
, a adaugat purtatorul de cuvand de la Facebook pentru Business Insider.

Sursa : http://www.yoda.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu