duminică, 2 septembrie 2012

Un chinez si-a construit propriul model de Lamborghini Aventador, cu doar 7.500 de euro. VIDEO

Lamborghini Aventador construit de un chinez


Wang Jian, un mecanic din provincia chineza Jiangsu, a cheltuit 60.000 de yuani (7.500 de euro) pentru a construi o replica a bolidului Lamborghini Reventon, care are un pret de vanzare de 1.250.000 de euro.
Nascut intr-o familie saraca, Jian si-a dat seama ca are o pasiune pentru masini pe cand avea 16 ani, asa ca s-a apucat sa invete meseria de mecanic.
Barbatul a inceput ulterior sa stranga bani, iar in luna mai a acestui an s-a apucat sa isi construiasca propriul model de Lamborghini Aventador.
"Inca de cand eram copil mi-au placut masinile sport. Dupa ce am mai crescut, m-am gandit sa imi construiesc propriul meu bolid, asa ca m-am pus pe treaba si am invatat cum pot face acest lucru", a povestit chinezul.
Chinezul a cheltuit 7.500 de euro pe piese si, dupa mai multe luni de munca, a reusit sa isi implineasca visul.
"Este foarte asemanator cu originalul", a declarat o vecina a lui Jian despre autoturismul acestuia.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu