miercuri, 26 septembrie 2012

Apple: este normal ca telefoanele iPhone 5 să se zgârie


După toată agitaţia utilizatorilor nemulţumiţi că telefoaneleiPhone 5 abia achiziţionate se zgârie prea uşor, iar uneori sunt scoase din cutii având filmul din plastic protector aplicat peste carcasa deja zgâriata, iată că un reprezentant Apple dă un răspuns oficial - nu cel la care ne-am fi aşteptat.
Reacţia lui Phill Schiller, vicepreşedinte al diviziei de marketing din cadrul companiei AppleReacţia lui Phill Schiller, vicepreşedinte al diviziei de marketing din cadrul companiei Apple

Reacţia lui Phill Schiller, vicepreşedinte al diviziei de marketing din cadrul companiei Apple, este una de negare şi ignorare a gravităţii problemei: “Orice produs din aluminiu se poate zgâria sau căpăta urme de lovituri în timpul utilizării, expunând culoarea argintie naturală de dedesubt. Aşa ceva este normal”.
Altfel spus, responsabilii Apple erau perfect conştienţi de faptul că iPhone 5 se zgârie uşor, dar cu toate acestea au ales să ignore problema, continuând neabătuţi producţia în masă astfel încât să nu rateze volumele de vânzări uriaşe prognozate de analişti şi ţintele de profit fixate pentru companie. Întorcând puţin privirea către partea de software reprezentată de sistemul iOS 6 şi colecţia de bug-uri descoperite în aplicaţiile livrate cu acesta, nu putem să nu dezaprobăm goana după profit în care s-au îmbarcat cei aflaţi la conducerea Apple, făcută pe cheltuiala utilizatorilor care s-au ales cu un produs imperfect şi cu software neterminat.

  Întrebat despre planurile pentru remedierea problemelor cauzate de zgârieturi, Phill Schiller a ales să ignore pur şi simplu întrebarea, dând de înţeles că Apple nu va rechema telefoanele iPhone 5 afectate şi nici nu va remedia prea curând problemele semnalate. Între timp, forumul Apple este inundat cu plângeri venite din partea utilizatorilor îngrijoraţi că noul iPhone 5 se zgârie mult prea uşor.
De parte cealaltă a baricadei, producătorii de huse de protecţie pentru iPhone 5  îşi freacă mâinile de bucurie, anticipând vânzări peste media anilor trecuţi, impulsionate de îngrijorarea utilizatorilor faţă de investiţia făcută într-un produs scump, dar totuşi prea fragil pentru a fi ţinut în mână fără a da jos mai întâi bijuteriile metalice, sau lăsat neprotejat pe masa din restaurant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu